Ads by Google Ads by Google

Toalua taofia i le falemai ona o se fa’alavelave tau taavale i Leone


[ata: SN]

Pago Pago - AMERIKA SAMOA

 

O se alii o loo tauivi mo lona ola i le potu tigaina i le falemai o le LBJ ona o manu’a tuga o le ulu ma le fai’ai, ona o se faalavelave tau taavale i Leone i le vaveao o le Aso Gafua o le vaiaso lenei. 

 

O le faalavelave, e tusa ai ma molimau, na tulai mai ina ua fetoai se loli mafolafola o lo o la’u ai tagata faigaluega faufale ma se taavale.

 

Faaalia e le Pule Sili le-tumau o le falemai o le LBJ, Dr Akapusi Ledua, o alii e toatolu na faanatinati atu i le falemai i le aso Gafua, sa nonofo i tua o le pikiapu a le kamupani moega mafolafola ina ua fetoai ma se isi taavale.

 

“O alii e toalua na tautino i le falemai e ta’i 36 tausaga le matutua; ae o le tasi na ave sa'o i le ICU ma ua tigaina le ulu ma le fai'ai ma o loo i ai o ia i se tulaga ogaoga ae mautu,” o se fa’amalamalamaga lea a Dr. Ledua.

 

"O loʻo faʻapipiʻiina o ia ma luga o le ventilator e lagolago ai le okesene ma faʻaitiitia ai manuʻa lona lua o le faiʻai.”

 

O le isi na aafia na faia se taotoga ona o ni gau matuia o ona tapulima uma e lua, ma manu’a ai se tasi o neura autu i lona lima agavale. O lo’o mautu fo’i o ia, e pei ona ta’ua e Dr. Ledua ma o le na a’afia na fa’ao’o i le potu tipitipi ina ua mae’a lona taotoga i lea po.

 

"O le taotoga e aofia ai le toe faʻaleleia o ona tapulima na gau ma faʻamalolo le mamafa o le neura manua o le lima agavale, e puipuia ai le manua tumau i le neura," o le faʻamatalaga lea a Dr Ledua.