Ads by Google Ads by Google

LAUGA

O LE POLOAIGA SILI ONA FAIGATA O LE ALOFA (Luka 6:27-36)

 

O le faamagalo i se mea sese na fai mai e se isi tagata ia te oe, ailoga e mafai ona faamagalo atoatoa i lena mea. Pe afai ona mea matuia.

 

E moni lava o lea ua taua ua faamagalo, ae e le iloaga na ala ese ma lau mafaufau i se mea leaga ma matuia? Fai mai Iesu, i le Luka 6:27, 'A ou te fai atu ia te outou o e faalogo mai, Ia alofa atu i e o fai outou mo latou fili, ia agalelei atu i e ita mai ia te outou’

 

Oute fai atu i le finagalo lenei a Iesu, tatou faamagalo i e o fai i tatou ma fili. Vagana ai se tagata ua atoa le faatuatua i le Atua, le tagata e le amanaia mea ia o i lona siosiomaga. E pei o tagata ua ia te ia le Alii, e pei o perofeta ma aposetolo, o tagata lena e le tausi aiga, ua na o le finagalo a le Atua mea ia ua i lona mafaufau.

 

E le tele ni faaosoosoga e taui ma i latou i taimi uma, ma ni mea e tiga, e tupu pea ia te'i latou. O e ua avea le Atua ma ona lafitaga i taimi uma, e le popole i se isi lava mea o le olaga lenei. Na o le Atua. Ae afai o oe o se tagata sulu fai mai i se isi atunuu, pei o le atu Asia tu totonu, pei o Suria, e te tumau pea lou faatuatua i le Atua? O loo ia te oe lou tali, Amene.